poniedziałek, 23 stycznia 2012

Decyzja zapadła.

Cześć wam ponownie.
Tak wygląda popiersie psa rasy
owczarek australijski typ amerykański.
Powiem jedno decyzja zapadła! Jupi ja jej;) Wybór psa został zakończony.
W moim domu zagości prawdopodobnie na jesień pies z hodowli Exenata rasy owczarek australijski typ amerykański.Będzie to pies(samiec). Tylko. tylko mamy taki malutki problemik jak nazwać pieska.
Najpierw myślałam nad nazwą Bingo, Dino. A rodzice dali propozycję na imię psa; Cywil, Burek, Łatek. 
Mnie się nie podobają. Dlaczego.?
Cywil- Tak nazywał się były pies mojego wujka zmarł jak miałam3-4 lata [*]. Więc nie chcę go tak nazwać i w ogóle imię mi się nie podoba.
Burek- Zbyt dziecinne bardziej pasuje mi do mieszańca lub kundelka.
Łatek- Zbyt dziecinne.
Więc będzie to albo imię Bingo lub Dino, albo takie jak z hodowli;)
Nie mogę się doczekać jesieni...! Już odliczam.
A druga sprawa jest taka że prowadzę drugi bloog. Ten jest o psach + także trochę wzięte z mojego życia.
A drugi jest o koniach tylko i wyłącznie o koniach. Jak widzicie nagłówek się zmienił, tło się zmieniło.
Wprowadziłam małe zmiany. Blog o koniach też jest trochę podobny do tego.
Ale prawdziwemu czytelnikowi bloga nie zależy na wyglądzie tylko na treści.
U mnie nudy. Szkoła jak szkoła, jutro spr.(sprawdzian) z angielskiego.
Za niedługo ferie ! O tak.Zapomniałam podam link do drugiego bloga. Wprawdzie jest on na razie pusty ale wierzcie mi wypełni się o tak :http://uconfortablee.blogspot.com/

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz