czwartek, 2 lutego 2012

A jednak zmiana decyzji.. ;(

To jednak on będzie moim przyjacielem aż do końca ;0
U mnie śnieg sypie już od półtora godziny ;) Teraz nie widać już przechodniów ze swoimi pupilkami, jednak każdy pies potrzebuje świeżego powietrza. Krótciótki spacerek nie zaszkodzi.
Nie mam o czym pisać. Ferie już mam a u mnie nie jest biało  tylko.. tylko troszeczkę. ;)
Jak sam temat bloga mówi że decyzja została zmieniona. Przez.. rodziców tak przez rodziców!
Mam tego dosyć na bloogu już się ciesze że to będzie aussie a oni do mnie podchodzą i mówią:
-Córciu nie kupimy Ci aussie'go  tylko Labradora.
A ja na to: -Co przecież.przecież już się tym cieszyłam a wy sobie tak nagle zdanie zmieniacie ;(
I jak się spytałam dlaczego to oni na to bo w domu jest młodsza siostra a pies może podgryzać pięty, a cena psa przekracza nawet 3.000.
Mam tego serdecznie dosyć. Nawet nie wiem co się jeszcze może stać za 5 min.
Dzisiejszy post miał być o: Członek rodziny, to nie zabawka!
Ale odeszłam od tematu ;) Jeśli mi się uda to postaram się jeszcze dziś dodać post na ten temat.

1 komentarz:

  1. Też chciałabym mieć Aussie :))
    Może jeszcze Twoim rodzice zmienią zdanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń