sobota, 14 stycznia 2012

Pierwszy śnieg na górnym śląsku!

Ślady łap na sniegu od psa ;)
Przepraszam bardzo że nie pisałam tak dawno.Mam zamiar niektóre posty pousuwać bo nie czytacie ich.
A także mam jeszcze jeden nowy pomysł ale z tym może później. Nie wiem dlaczego ale mam tak ze chciałabym na tym blogu pisać o sobie, a jak sam tytuł bloga mówi że jest on o psach, więc nawet się nie dziwcie gdy znajdziecie notkę pisaną o moim "życiu".
Dobra a teraz wróćmy do tematu.
Jak sam mówi:"Pierwszy śnieg na górnym śląsku!" Nie wiem jak u was ale u mnie dopiero dzisiaj zaczął padać śnieżek biały i puszysty. Owszem kiedyś tydzień temu też padał ale to tylko trochę napadało i stopniało a teraz jet jakieś 10cm. Ale się cieszę! ;)
Być może kiedy mi się uda postara się zrobić trochę fotek i wrzucić na bloga.

Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz