czwartek, 19 stycznia 2012

Blogowanie;*

Fotka mojej ulubionej rasy ;*
Cześć wszystkim!
Dzisiaj już śniegu jest mniej ;(, ponieważ topnieje. A już myślałam że ferie będą białe ale no cóż nie ma jak to marzyć. Ale nie wywinę się od tematu.Jaki temat..? Ach tak: Blogowanie;*.
No to dzisiaj napiszę o blogowaniu gdyż nie mam pomysł na inny post. ;)
   Bardzo lubię czytać blogi które są ciekawe, i o psach w szczególności. Mam zamiar założyć jeszcze jednego bloga na temat koni. Ale co do tego mam zmienne zdanie. Wiele jest blogów ktre są ciekawe np te co mam na prawej stronie pod napisem: Czytam♥. Więc te blogi najczęściej czytam, fakt faktem że niektóre z nich są nudne ale nie będę wpisywać które.
    Blogować każdy może! 
Tak to prawda każdy może blogować zasada jest tylko jedna, blogowanie ma być swojego autorstwa! Ostatnio na blogu o psach znalazłam post który był całościowo skopiowony z mojego bloga. Zdenerwowałam się. Ale po pisaniu z tą osobą wszystko się wyjaśniło ;) Z czego się cieszę. Choć wiele jest osób które nie przestrzegają tej złotej zasady. I kopiują co tylko mogą. Mam zamiar dodać taki link który będzie
chronił moje posty i nie będzie pozwalał na kopiowanie.


PS. Miałam dodać zdjęcie płatków śniegu padających ale nie dodam gdyż śnieg nie padze, a ten co już był napadany stopniał ;) ;( 
PSS. Zazdroszczę tym co już mają ferie zimowe..


Pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. O jak miło , że czytasz mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham czytać blogi o psach.
    A twój jest o Fidze ;0 Bardzo go lubię czytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog
    Obserwuję i licze że ty mnie również:)
    Zapraszam...

    OdpowiedzUsuń