sobota, 24 marca 2012

Wstępne zakupy.

Nowy post, nowe zakupy, pierwszy pies!
Tak pierwszy. Zbliża się 2 kwietnia, z rodzicami zakupiliśmy już trochę rzeczy dla psa.
Smycz, obroża, karma i buda a kojec jest w budowie.
Oczywiście uprzedzam że psiak nie będzie w kojcu non stop i nie będzie na łańcuchu.
Uwierzcie kojec jest dość duży 3 metry na 1m 90cm.
Kojec będzie zadaszony, w zimę nie napada mu śniegu,a podczas burzy nie napada mu deszczu.
Buda buda jak buda jest ocieplana ale tylko podłoga. Tak nam doradził taki Pan.
Karma. Karma jest firmy Purina, a nazwa to Friskies Junior czy jakoś tak.
Smycz i obroża jest firmy Chaba, polecam ją.
Zdjęć Karmy, obroży i smyczy i budy na komputerze nie mam. Ale dam jej z internetu ;)


Obroża tylko czerwona:

Smycz czerwona:


Karma:

6 komentarzy:

  1. Witaj

    Świetnie że zdecydowaliście się na labradora! to cudowna rasa. Czy planujecie by mieszkał na dworze? jeżeli tak, to muszę cię zmartwić, on nie będzie szczęsliwy.
    Labrador to pies bardzo rodzinny, ponad wszystko przekłada sobie towarzystwo człowieka. Labrador jest zawsze tam, gdzie jego właściciel więc jeżeli człowiek siedzi w domu, to pies sam na ogród nie wyjdzie, będzie zawsze tam gdzie ty, i zawsze będzie wybierał miejsce najbliżej ciebie, najlepiej głową przy stopach, by wiedzieć że jesteś obok. Labradory w kojcach absolutnie się nie sprawdzają, to psy typowo domowe, nienawidzą samotności, chcą być przy człowieku 24 godziny na dobę. Pomyśl o tym :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem.
    Ale to WYMYŚLIŁ tata bo nie chciał by w domu "śmierdziało psem"
    by meble nie były poniszczone. Zdałam z tego sprawę ale cóż.
    I tak mu zapewnię więcej czasu niż 4 godz. dziennie.
    Absolutnie nie będzie w kojcu 24godziny na dobę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy nowego pieska!:)
    Znam tę radość, nie możesz sie doczekać, odliczasz dni...hmm... ;DD
    Zapomniałaś o zabawkach do psiaka, wiesz, pies nie może sie nudzić, w okresie ząbkowania zwariowałby bez zabawki.
    Fajny blog;))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Odliczam do 02.04 pozostało 6 dni.
      Jak dla mnie to sporo. Zabawki mamy. Z chęcią wpadamy na waszego blooga.

      Usuń
  4. Fajnego masz pieska! Fajny blog. Cieszę się razem z tobą z nowego psiaka! (ja też mam na imię Wiktoria, jak widać:D) Pozdrawiam i dodaję twój blog do obserwacji!
    Ps. Dzięki, że do mnie wpadłaś, zapraszam ponownie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie psiaka jeszcze nie mam ;)
      Dzięki ze dodałaś się do obserwatorium ;0

      Usuń