poniedziałek, 24 października 2011

Wstęp

''Jestem jaka jestem i nie pragnę tego zmieniać''
Jestem polką na imę dano mi Wiktoria dla innych jestem Uconfortable,
ale dla sowoich Wiktoria .Mój wiek jest ciekawy gdyż codziennie się zmienia.
Kocham siebie,swoją mądrość, moją przyszłośc i przeszłość,kocham swój charakter
którym może innym sie nie podoba ;(
Dla mnie to znaczenia nie ma dla mnie liczą się słowa jak i czyny.
''Na świecie jest tylko jedno fałszywe i agroźne zwierze- tym zwierzęcem jesteś ty''
To przysłowie daje wiele do myślenia wiele przy nim się poprawiło.
Lecz nadal jeszcze jest te 55,5% osób groźnych.
Wiele by chciło by tak nie było-każdy jest inny.
Decyzje podejmuj sprawiedliwie, lecz nie surowo.

Teraz rótki regulamin.


Regulamin
1.Nie przeklinaj w komentarzach-zły pies się odegra.
2.Nie pisz PoKeMoNeM wylądujesz w koszu.
3.Lubisz postawiać na swoim o ja też 
4.Lubisz kopiować nie martw się zły pies się odegra
5.Nie rozumiesz tego co powyżej i poniżej,
znam taki fajny przycisk to jest ctrl+w
6.Nie lubisz zwierząt ctrl+w
7.Kapisz jeśli nie to czytaj od początku.

1 komentarz: